پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۰۲:۲۹

پیش‎بینی کاهش مازاد عرضه در بازار نفتکش‎ها

باشگاه خبری فراساحل: شرکت کشتیرانی Cosco Shipping Energy Transportation چین اعلام کرد: هر چند چشم‎انداز بازار کشتی‎های نفتکش در سال 20177 با توجه به مازاد عرضه کشتی در این بخش  مطلوب نیست اما اجرای قانون جدید مدیریت آب توازن در ماه سپتامبر 2017 می‎تواند بخشی از مازاد عرضه را از بازار حذف کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت CSET که بازوی حمل و نقل نفت و محصولات نفتی در شرکت China Cosco Shipping Corporation Shipping یا COSCO است اعلام کرده که تحویل کشتی‎های جدید نفتکش در سال 2017 به اوج چرخه خود رسیده است و همین امر موجب بروز مازاد عرضه در این حوزه شده است.

در گزارش تازه CSET آمده است: "با وجود این اجرای قانون جدید آب توازن کشتی‎ها در ادامه سال جاری میلادی ممکن است  به خروج موقت بخشی از ظرفیت ناوگان جهانی نفتکش از بازار منجر شود." از سوی دیگر این شرکت کشتیرانی پیش‎بینی کرده است که شیل اویل آمریکا نیز ممکن است موجب ایجاد الگوی جدیدی در منابع نفت و گازی از شرق به غرب شود. در این گزارش آمده است: "تغییر در تجارت جهانی نفت و گاز و الگوی حمل و نقل این امکان را به ما می دهد که تا ساختار بازار، منبع محموله‌‌ها، مسیرها، و ترکیب مشتریان را بهینه کنیم." شرکت کشتیرانی CSET قصد دارد در سال 2017 میلادی 13 فروند کشتی نفتکش جدید با ظرفیت 2.36 میلیون تن و سه فروند کشتی حمل LNG به ظرفیت 5200 هزار مترمکعب به  ناوگان خود بیافزاید. این شرکت چینی در پایان سال 2016میلادی ناوگانی متشکل از 100 فروند انواع نفتکش، چهار فروند کشتی LOG، و یک فروند کشتی حمل LNG داشت.



  کد خبر : 3399
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :